Het boek

De Nieuwe Weg

Met dit boek leer je alles over sales en acquisitie. Een potentiële klant verleiden om voor jou te kiezen en een goed tarief te betalen. Zonde als je dat (spel) nog niet optimaal beheerst, want met een paar praktische tools boek je al enorme vooruitgang, en dat zie je direct terug in je omzet. Alle aspecten van acquisitie, onderhandelen, klantenbinding en ondernemerschap komen in De Nieuwe Weg aan bod. Het verhaal is geschreven in romanvorm waardoor het laagdrempelig en toegankelijk is.

In het boek maak je kennis met zeven stappen om een deal te sluiten. Deze stappen zijn:

  • Een goed product of dienst (propositie) formuleren
  • Een (niche)markt vinden voor jouw propositie
  • Potentiële klanten in de markt vinden en met hen in contact komen
  • Hun behoeften onderzoeken
  • Een aanbod doen met een goed advies
  • Bezwaren of koopweerstanden oplossen
  • Vragen – eventueel door middel van onderhandeling – om de deal

Beeldmerk-Managementboek-Top100-300x245

“In drie uur leer je alle essentiële ondernemersvaardigheden.”

 

  INKIJKEXEMPLAAR  

  BESTEL ONLINE